loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 83 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (2)
از خودم تعریف نمی کنم ولی خیلی در حق بقیه جوانمردی کردم و خیلی کم در حق خودم جوانمردی شده.

 ۱-نزدیک نوروز۸۹بود و یه هفته تا سال جدید مونده بود و ما سال دوم دبیرستان بودیم و معلم جغرافی اومد سر کلاس و با شوخی گفت:هرکی اومده بهش یه صفر میدم.

منمن جدی گرفتم و رفتم به مدیر گفتم و مدیر هم با عصبانیت رفت دفتر و به معلم گفت:

آقای x یعنی چه؟به جای اینکه بچه هارو تشویق به اومدن کنی بهشون صفر می دی؟

معلم هم جا می خوره و ناراحت و عصبانی میشه و خلاصه قسم به کشتن اون دانش آموز یعنی من می کنه البته منم اطلاعی نداشتم تا اینکه معلم دینی مون زنگ آخر میاد و میگه:بچه ها این درست نیست که هر معلمی میاد سر کلاس و هرچی سر کلاس مِگه رو برید بگید.

ما مونده بودیم که چی میگه.

ازش پرسیدیم،گفت:حالا آقای x اومده یه شوخی کرده و یه چیزی گفته و خلاصه در شآن  دانش آموز دوم ریاضی نیست که بره و گزارش بده.

من دیگه ترس برم داشته بود،زنگ که خورد یکی رفت پیش معلم و اونم به همه شک کرد جز من و ازپسره ها خواست که طرف رو لو بده ولی طرف جوانمردی کرد وچیزی نگفت.اما ادامه داره

به همون نفر شک کرده بود.بالاخره اون روز تموم شد و ما رفتیم برای تعطیلات عید.

تعطیلات که کوفت من شد به خاطر همین قضیه.

خلاصه تعطیلات رفت و روز درس جغرافی اومد و من با کلی(امن یجیب) رفتم سر کلاس،معلم چیزی درباره اش نگفت،تا زنگ خورد و بچه ها رفتند و به معلم قضیه رو گفتند و معلم به همون پسره گیر داده بود و حتی اسمش رو هم پرسیده بود تا حسابی حالش رو بگیره طرف هم جوانمردی کرد و نگفت که من بودم و معلم بهش گفت که تنها راه رهاییش لو دادن طرف اصلیه.

اما من غیرتم اجازه نداد ورفتم خودم رو لو دادم و البته معلم هم جوانمردی کرد و از من نمره کم نکرد.

 

حالا واقعا جوانمرد واقعی تو این داستان واقعی کیه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب شما:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 4,743
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 905
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 163
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 115
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 107
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ