loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 115 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
۱-داستانی که کنکور رو برای من آسون کرد:

روزی معلمی در کلاس درسی آمد و درحالیکه لیوان آبی در دست داشت رو به دانش آموزان گفت:اگر من این لیوان را ۲دقیقه در دست بگیرم چه خواهد شد؟

دانش آموزی گفت:چیزی نخواهدشد.

معلم مجددا گفت:اگر آنرا۱ساعت در دست بگیرم چه خواهد شد؟

دانش آموزی دیگری گفت:شاید دستتان خسته شود.

معلم مجددا گفت:اگر۶ساعت در دست بگیرم چه خواهد شد؟

دانش آموز بعدی گفت:شاید رگهایتان بگیرد

معلم مجددا گفت:اگر لیوان را ۵ساعت در دست بگیرم چه خواهد شد؟

دانش آموز دیگری گفت: شاید دستتان درد بگیرد.

معلم این بار گفت:اگر آنرا چندین ماه در دست بگیرم چه خواهد شد؟

دانش آموزی گفت:شاید دستتان بشکند

در همین لحظه دانش آموزی گفت:استاد لیوان را زمین بگذارید

معلم گفت:بله،فکر کردن مشکلات ما هم همین گونه است اگر مدت کمی به آنها فکر کنیم مشکلی پیش نمی آید،اگر مدتها به آنها فکرکنیم قطعا از بین خواهیم رفت.

کنکور غول نیست       


۲-واما توصیه من به شما کنکوریها:

جان هرکی دوست دارید،خودتون رو اسیر کلاسهای بی خود کنکور نکنید،فقط باید وقت تلف کنید و پول هنگفتی بدبد و در اول چک ضمانت بدید بابت چیزی که کامل دریافت نکردید و یه وقت ۵دقیقه قسطتون دیر بشه کلی بد رفتاری می بینید و تازه از ورودتان به کلاس جلوگیری میشه،وکلی مکافات دیگه،بشینید خودتون بخونید این همه کتابهای ردیف،سایتهای آموزشی و........

من بهتون کتابهای نوبل رو برای خوندن کنکور معرفی می کنم،نه بابام کارمند نوبله نه کس و کاری انوجا دارم،هدفمم تبلیغ نیست.

من با خوندن این کتابها نتیجه گرفتم شما هم نتیجه می گیرید.


۳-طریقه گول زدن مسوولان آموزشگاه ها:

روز اول وقتی که هنوز ثبت نام نکردی و می ری اونجا،مشاوره بهت میگه:

ما بهترین آموزشگاه ایران هستیم وکلی رتبه یه رقمی داریم و اگه شما بیای اینجا صنعتی شریف رو شاخته.

و کلی از این اراجیف........................

خلاصه طرف می گه ۶۰۰۰نفر تو کل ایران ثبت نام کردن و شما اگه نیای رتبه ات زیر۶۰۰۱ میشه،شما هم هی به خودت می گی:اصغر و قلی وممد ونقی رفتن ثبت نام و اگه نرم ازشون عقب میفتم،به خدا اینجوری نیست و اونایی که کلاس میرن همه رو منفی می زنن

اما چرا؟

چون که میگن ما که کلاس رفتیم دیگه علامه درس های دبیرستانیم و همه درس هارو۱۰۰ می زنیم ولی نمی دونن اونایی که درس می دن درسته خوب درس میدن ولی طراح سوال کنکور که نیستن.

شما اگه ۱۰ تا سوال ریاضی رو درست بزنی حدود۲۰ درصد شده که تو ایران یعنی خیلی.

امیدوارم موفق باشید.


بسیاری از ایرانی‌ها فکر می‌کنند کنکور پدیده‌ایست ایرانی که در سال‌های اخیر به وجود آمده و بکار گرفته شده است. این در حالیست که یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد کنکور در هزاران سال پیش وجود داشته و حتی آنقدر رونق داشته که برای آن کتاب‌های طالع‌بینی گوناگونی نیز برای آن نوشته شده است. طالع‌بینی کنکور زیر توسط پروفسور میم فه بر اساس تطبیق آن کتاب‌ها با شرایط امروز کنکوری‌های ایران و بر اساس ماه‌های شمسی تنظیم شده است:

متولدین فروردین: متولیدن این ماه در زدن تست‌های علوم انسانی تبحر دارند و می توانند تعداد 90 تست را در کمتر از ده دقیقه پرکنند. اگر متولد این ماه هستید از سرعت خود کم کنید و بیشتر دقت کنید. آیا فکر می‌کنید جلسه‌ی کنکور مسابقه‌ی اسب‌دوانی‌ست؟ ضمنا بد نیست بدانید رکورد نمره‌ی منفی 30 مال یک فروردینی است که به خاطر حواس‌پرتی دو شبانه روز بود که دستشویی نرفته بود و سرجلسه داشت می‌ترکید. آخرش هم ترکید!

متولدین اردیبهشت: یک اردیبهشتی استعداد خاصی در پاسخ دادن به تست‌های ریاضی دارد به شرط آنکه خوب درس خوانده باشد. در طالع‌بینی یونانی کنکور (کونکوروس هیفایسوس) به متولدین این ماه توصیه شده بود که به یاد داشته باشند مثلث سه ضلع دارد و اگر نمی‌توانند این فرمول را یاد بگیرند از شرکت در کنکور ریاضی صرف‌نظر کرده و با توجه به ضریب هوشی‌شان در رشته هنر کنکور دهند.

متولدین خرداد: خردادی‌ها در طالعشان نوشته است الکی زور نزنند که در کنکور موفق نمی‌شوند. اما اگر راستکی زور بزنند حتما موفق می‌شوند.

متولدین تیر: در طومار طالع بینی کنکور هندی (به زبان اصلی: هیندی محبت قانون پِندی کنکور نهی جوانی) طالع دختران تیری در کنکور خوب آمده است به شرطی که هر شب سرشان را حنای هندی بگذارند. این کتاب سالیان سال باعث رونق بازار حنای هندی در این کشور شده بود و مولف آن سرانجام به دست "دختران خانه مانده‌ی کچل" که یک گروهک تروریستی بود کشته شد.

متولدین مرداد: در طالع مردادی‌ها آمده است برای قبولی در کنکور باید دست از خیالپردازی بردارند. قرار نیست همه پزشک شوند. مگر پرستاری چه عیبی دارد؟ البته شما طالع کاردانی هوشبری دارید که اطلاعاتتان در حد کمک بهیاری است و نهایتا با این اوضاع بهتر است به سربازی یا خانه‌ی بخت یا هرجای دیگر که می‌توانید بروید، بروید.

متولدین شهریور: نام شهریوری‌ها با تجدید همراه است. این امر یک مساله امروزی نیست بلکه از دوران مصر باستان بوده است. آخن هوتب نخستین شهریوری عالم است که در طالع او دیده شد که تجدید خواهد شد و طالع بین مربوطه بلافاصله به درجه رفیع مومیایی نائل آمد. با این احوال شما طالع کنکور ندارید.

متولدین مهر: شما اصلا طالع ندارید. اما آدم مهربانی هستید که البته این هم به درد کنکور نمی‌خورد.

متولدین آبان: آبانی‌ها انسان‌های بی‌نهایت موفقی هستند. به شرط آنکه بدبیاری نیاورند. در کنکور هم مواظب باشید بدبیاری نیاورید. یکی از بدبیاری‌ها درس نخواندن است که متاسفانه به وفور برای آبانی‌ها و دیگران پیش می‌آید.

متولدین آذر: چهار هزار سال پیش، یک موبد زرتشتی پیش‌بینی کرده بود که ابرمرد دانشگاهی بزرگی در سرزمین پارسیان به دنیا خواهد آمد که جهانیان را انگشت به دهان خواهد کرد. او در مورد نام او صرفا به گفتن عوض... عوض... اکتفا کرده و سپس خودکشی کرده بود. شواهر و قرائن نشان می‌دهد این شخص دکتر عوض‌علی کردان بوده است. طالع کنکور آذر (به معنای آتش) را به یاد این پیشگویی بزرگ از سال‌ها پیش اینگونه قرار داده بودند. اگر آذری هستید قطعا در اخذ مدارک عالیه موفق خواهید شد به شرط آنکه به جای تحصیل به دنبال یادگیری جعل مدرک و پاچه‌خواری بروید.

متولدین دی: شما آدم عاقلی هستید و به جای دانشگاه رفتن، آینده‌ی خوبی در سرکیسه کردن کسانی که دنبال یادگیری راه‌های میانبر برای رفتن به دانشگاه هستند؛ دارید. قدر این استعداد را بدانید.

متولدین بهمن: طبع شما انقلابی است و در طالعتان آمده است که احتمال آنکه در جریان درگیری‌های خیابانی و کودتا دستگیر شوید خیلی بیشتر از آن است که سر جلسه کنکور حاضر شوید چه رسد به آنکه قبول شوید.

متولدین اسفند: متولدین این ماه بالاخره در کنکور قبول خواهند شد. اینکه این کار چند سال طول می‌کشد در هیچ طالع‌بینی معتبری نیامده است اما در شعری از ابوالعلا کنعوری به سیاهی دندان و سپیدی مو در این رابطه اشاره شده است. خود ابولعلا پس از 34 سال آزمون مداوم توانست در کنکور دانشگاه جامع بغداد رشته‌ی غسل میت قبول شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 4,746
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 907
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 163
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 115
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 109
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ