loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 417 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)

 ۱-فیلم پنجره:

چند وقتیه که فیلم پنجره از شبکه تهران و بعضا شهرستانها پخش میشه و فیلم قشنگیه، مخصوصا شخصیت حسین مهری یا همون افشین،طرز حرف زدنش از همه با حال تره،من که شخصیتم داشت کپی شخصیتش می شد البته بجز اعتیادش،ولی در کل سریال قشنگی بود.


۲-فیلم سینمایی آژانس ازدواج:

فیلم قشنگیه وارزش وقت صرف کردن برای دیدنش داره،مخصوصا شخصیت بلابس که مثل یکی از آشناهای رفقای ماست که نزدیکی هام می دونند کی رو می گم،بخت باز کن بخت بسته شده.

ما هم به این فکر افتادیم که این بدبخت فلک زده رو بفرستیم تو کار آژانس ازدواج وکلی مایه دار بشیم.نمی دونم شاید طلسم شده،چی شده،برایش خالصانه دعا کنید.

دست رو هر کی می ذاره طرف میره رو بوم یکی دیگه،.


۳-عکسهای جالب فتوشاپی بازیگران قهوه تلخ

عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ
عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ
عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ
عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ
عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ
عکسهای جالب فوتوشاپی بازیگران قهوه تلخ


۴-عکسهای اصغر فرهادی , لیلا حاتمی و پیمان معادی در اسکار

مراسم بهترین‌های سینمای مستقل که به جایزه اسپریت شهرت یافته، هر سال یک روز پیش از مراسم اسکار برگزار می‌شود.اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی جشنواره فیلم های مستقل آمریکا را به خاطر فیلم جدایی نادر از سیمین از آن خود کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سینماهای اسرائیل از یکشنبه 26 فوریه شروع به نمایش فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی کردند

 

 


۵-سریال ایرانی و بازی بازیگر فیلم های غیر اخلاقی !

به گزارش ادیان نیوز، پایگاه خبری النشره لبنان نوشت، پاملا الکیک بازیگر و خواننده لبنانی قرار است در سریال ۱۶ قسمتی «محمدحسین لطیفی» بازی کند.الکیک که قرار است تنها در ۸ قسمت سریال «ساخت ایران» بازی کند، گفته است: در این سریال پیر داغر بازیگر مشهور لبنانی نیز بازی می‌کند.وی افزوده است: پیر داغر نقش یک لرد و من نقش یک شاهزاده فرانسوی را بازی می‌کنم و این کار کمدی است و قرار است در آن به زبان فارسی سخن بگویم.این بازیگر لبنانی با بیان اینکه از سخن گفتن به زبان فارسی در این سریال خوشحال است، تصریح کرده است: با سرعت زبان فارسی را یاد گرفتم و این زبان، زبان سختی نیست.وی همچنین درباره قراردادی که با محمدحسین لطیفی بسته، گفته است: مبلغ قرار داد من نسبت به نقشم خیلی خیلی بیشتر از لبنان است.بنابر این گزارش، پاملا الکیک خواننده و بازیگر مسیحی لبنان، معروف به بازی در نقش‌های جری، بعضا غیراخلاقی و غیرکلیشه‌ای است و معلوم نیست این سریال با حضور این بازیگر می‌تواند پروانه نمایش بگیرد.به گزارش فارس، سریال «ساخت ایران» دومین مجموعه‌ای است که توسط لطیفی برای عرضه از طریق شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و قرار است بخش‌هایی از سریال «ساخت ایران» که با مضمون و فضایی کمدی ساخته می‌شود، در فرانسه تصویربرداری شود.در خلاصه داستان این سریال آمده است: محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم زند.


۶-مریل استریپ اسکارهایش را در حمام نگه می‌دارد؟!!

مریل استریپ
این بازیگر برنده جایزه اسکار که در مراسم اسکار امسال برای سومین بار جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، خیلی دوست دارد که مجسمه های اسکار خود را....
                                                         
مریل استریپ هنوز تصمیم نگرفته است که آخرین جایزه اسکار خود را در کجا نگهداری کند.

این بازیگر برنده جایزه اسکار که در مراسم اسکار امسال برای سومین بار جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، خیلی دوست دارد که مجسمه های اسکار خود را در بخش تزئینات و زیورآلات حمام گرانقیمت و تجملاتی خود نگهداری کند اما نگران است که مبادا گذاشتن سه مجسمه اسکار در یک محل مناسب نباشد.

مریل می گوید: "به نظر من گذاشتن جوایز طلایی در حمام ایده بسیار خوبی است زیرا وقتی دوستان و مهمانان من از حمام استفاده می کنند می توانند در خلوت و با خیال راحت این جوایز را از نزدیک ببینند."

" اما فکر می کنم گذاشتن سه مجسمه طلایی اسکار در یک محل مناسب نباشد و من می توانم این مجسمه ها را در جاهای مختلف خانه ام بگذارم و یا شاید هم آنها را کمی بچرخانم و هر کدام از آنها را در حالتهای متفاوتی قرار دهم."

استریپ اخیرا" فاش کرد که وقتی بازیگران تازه کار و یا جوانتر دریک پروژه در کنار او قرار می گیرند، اغلب از اینکه در کنار او بازی خواهند کرد کمی نگرانند و خیلی می ترسند که مبادا مرتکب اشتباه شوند اما وقتی می بینند که خود او هم مانند هر انسان دیگری مرتکب خطا و اشتباه می شود، خیلی زود احساس راحتی می کنند.

"او گفت: "وقتی بازیگران جوان وارد پروژه می شوند، نگرانی و ترس آنها را کاملا" حس می کنم. احساس می کنم که این ترس و اضطراب مانع کار آنها می شود و آنها احساس راحتی نمی کنند . این قبیل مسائل اصلا" با چشم دیده نمی شوند اما کاملا" احساس می شوند."

"وقتی یک بازیگر از این حس نگرانی خلاص نشود ، نمی تواند کارش را شروع کند و قبل از آغاز کارش باید از شر این استرس خلاص شود. اغلب اولین باری که من اشتباه می کنم و برای مثال دیالوگ مورد نظر را فراموش می کنم ، همه احساس راحتی می کنند و نگرانی آنها از بین می رود . اخیرا" اشتباهات من زیادتر شده است و فراموش کردن دیالوگ بارها برایم اتفاق می افتد و در همین زمان است که احساس می کنم آنها باخودشان می گویند: او آنقدرها هم عالی و بی نقص نیست."

۷-تهمینه میلانی تهدید به قتل شد!!

تهمینه میلانی
پیامک‌های تهدیدآمیز، نخستین گام مزاحمان تهمینه میلانی، برای به وحشت انداختن وی بود و در حالیکه تصور می‌شد تهدید‌ها در همان حد SMS بماند اما....
                                                         
تهمینه میلانی تهدید به قتل شده است؟! این کارگردان و تهیه‌کننده سرشناس نمی‌داند به کدامین گناه و کینه در شرایط خطرناکی قرار گرفته است!؟ زندگی این زن هنرمند از چندی پیش توفانی شده است چرا که گروهی ناشناس و نامرئی با روش‌های مختلفی وی را تهدید به مرگ می‌کنند و سعی دارند به وی ضربه بزنند.

پیامک‌های تهدیدآمیز، نخستین گام مزاحمان تهمینه میلانی، برای به وحشت انداختن وی بود و در حالیکه تصور می‌شد تهدید‌ها در همان حد SMS بماند اما شکستن شیشه‌های خودروی این کارگردان سرشناس نشان داد که خطر بر سر وی و خانواده‌اش سایه افکنده است.
این هنرمند هر بار شیشه خودرویش را تعویض می‌کرد باز با حمله گروه ناشناس مواجه می‌شد به گونه‌ای که مشخص بود تهدیدکنندگان وی را تعقیب می‌کنند و در جاهای مختلف شیشه خودرویش را می‌شکنند. در پیامک‌‌ها آشکارا نوشته شده بود که «تو را خواهیم کشت!» و تهمینه میلانی که می‌دید تهدید‌ها جدی هستند چاره‌ای ندید جز مراجعه به پلیس و طرح شکایت تا از این فضای وحشتناک نجات یابد. میلانی که گفتار جسورانه‌ای دارد این بار وقتی پای در کلانتری 101 تجریش گذاشت پریشان و نگران بود. وی به مأموران گفت که با هیچ کس اختلافی ندارد و نمی‌تواند مظنون را معرفی کند.
پلیس با دستور بازپرس پرونده از دادسرای شمیرانات تهران، دست به تجسس‌های اطلاعاتی ویژه‌ای زد و در حالی‌که پی برده بود عامل تهدیدات آشنایی کاملی به محل زندگی تهمینه میلانی دارد، رفتارهای وی را تحت نظر گرفت و توانست ردپایی از یک مرد را به دست آورد. با وجود این سرنخ قوی، مأموران نتوانستند عامل تهدید‌ها را دستگیر کنند و پرونده پس از صدور کیفرخواست در اختیار قاضی شعبه 1054 دادگاه جزایی و عمومی تهران قرار گرفت.
عامل تهدید با عدم حضور در جلسه دادگاه باز ناشناس ماند تا این که قاضی در حکمی غیابی وی را بخاطر توهین و تهدید به تحمل 91 روز زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کرد. این پرونده پس از صدور حکم در اختیار شعبه چهارم اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه تهران و محکوم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
بنابراین گزارش در حال حاضر تلاش‌‌ها برای شناسایی خانه و مخفیگاه مرد مزاحم ادامه دارد تا پس از دستگیری، این مرد روانه زندان شود. بر اساس آنچه از پیام‌های تهدیدآمیز مشخص است، انگیزه مرموز وی است. این مرد در پیامهای تهدیدش انگیزه‌های مرموزی را مطرح می‌کند که عجیب به نظر می‌رسد.

سکوت تهمینه میلانی
وقتی خبرنگار شوک با تهمینه میلانی تماس گرفت، وی که بشدت مشوش به نظر می‌رسید با بیان اینکه وی و خانواده‌اش چند ماهی تحت تأثیر این مزاحمت‌‌ها و تهدید‌ها قرار داشتند از بیان توضیحات بیشتر خودداری کرد و گفت: فقط امیدوارم قوه قضائیه و پلیس برای دستگیری این مرد یا افراد جدیت نشان دهند.

۸-چرا کایرا نایتلی از نقش جدیدش در فیلم «یک روش خطرناک» ترسیده است؟

کایرا نایتلی

این بازیگر تصمیم گرفت خودش را با انسان های کج و معوج نقاشی های فرانسیس بیکن احاطه کند و طی یک حرکت عمدی اعصاب خودش را به ریخت، همان طوریکه خودش از زمان کودکی.....
                                                         
کایرا نایتلی برای بازی در فیلم جدیدش «یک روش خطرناک» از متدهای سخت بازیگری استفاده کرده و این کار برای این بازیگر پایان خوبی ندارد. او با گریم عجیب و آشفته اش در فیلم برای بازی در این تریلر آماده شده و همین موضوع او را هراسان کرده است.
کایرا نقش بیمار روانی به نام «سابینا اسپیلرین» را بازی می‌کند و برای درآمدن نقش نیاز به آماده سازی های زیادی بوده است.
این بازیگر تصمیم گرفت خودش را با انسان های کج و معوج نقاشی های فرانسیس بیکن احاطه کند و طی یک حرکت عمدی اعصاب خودش را به ریخت، همان طوریکه خودش از زمان کودکی از این نقاشی ها می‌ترسیده است.

یک روش خطرناک

یک روش خطرناک
او به مجله «کالچر» گفت: «صادقانه بگویم من ترسیده بودم. این تصاویر شیطانی و دیوانه وار همه جا سر صحنه فیلمبرداری در ذهنم بودند.
وقتی که خیلی کوچک بودم مادرم من را به یکی از نمایشگاه های این نقاش برد و من حالا فقط وحشتی که آن لحظه بهم دست داد را یادم می‌آید. من ازش متنفر شدم و حالا می‌دانم این ترس همیشه با من بوده است.
اما بازیگر فیلم دزدان دریای کارائیب خیلی مصمم بود که خودش را با این نقاشی ها احاطه کند تا برای نقشش در فیلم «یک روش خطرناک» کاملا عالی باشد. او اضافه کرد این کار را کردم تا دیوانگی را خوب نشان بدهم. زیرا که من همیشه هروقت درمورد چنین آدم هایی فکر می‌کنم به یاد نقاشی های فرانسیس بیکون می‌افتم.

کایرا نایتلی
 


۹-هنرمندان ایرانی در ایستگاه اتوبوس

 آپلود سنتر  آپلود سنتر  آپلود سنتر  آپلود سنتر



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 4,770
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 907
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 165
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 117
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 109
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ