loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 164 شنبه 05 فروردین 1391 نظرات (0)
۱-قوی ترین اسکنر خانگی اچ پی 
 
 
 

Scanner

  • Input Type Color
  • Grayscale Depth 8-bit (256 gray levels)
  • Color Depth 48-bit color
  • Optical Resolution 2400 dpi x 2400 dpi
  • Interpolated Resolution 999999 dpi x 999999 dpi
  • Scan Element Type Dual CCD
  • Control Panel Buttons Functions Copy , File , Scan , Email , Power save
  • Scanner Speed Details 12 pages/min , - Preview
  • قیمت :000/100/7 ریال

    
 USB3-۲     

 باتوجه به اینکه اخیرا بحث یو اس پی 3 داغ شده و بعضی از فروشندگان هم از این تکنولوژی نهایت سو استفاده رو میبرند لازمه که به چند تا نکته در این زمینه توجه کنیم.اولا اینکه توجه داشته باشید شما اگه وسیله جانبی رو به اسم USB3 خریداری میکنید باید حتما کابلی شبیه کابل در تصویر بالا همراه وسیلتون باشه  (به رنگ آبی ورودی پورت توجه کنید)  و در ثانی اگه مدل مادربرد شما به قبل از 2011 برمیگرده از این سرویس پشتیبانی نمیکنه و حتی اکثر مادربردهای تولید شده در سال 2011 نیز از این سرویس پشتیبانی نمیکنه لذا هیچ فرقی نمیکنه که شما قطعتون USB2 یا USB3 باشه چرا که در هر دو حالت مادربرد شما فقط از پورت USB2 استفاده میکنه و لزومی نداره شما هزینه اضافی در این زمینه داشته باشید ولی اگر قصد دارید که مادر بردتون رو ارتقا بدید میتونید پس از خرید قطعه USB 3 تا قبل از ارتقا از حالت USB2 و بعد از ارتقا در صورتی که مادربرتون USB3رو پشتیبانی میکنه از این سرویس استفاده کنید .لازم به یادآوری هست در صورتیکه هم مادربرد و هم قطعه USB3 باشند سرعت انتقال اطلاعات شما 10 برابر افزوده میشه که نکته در خور توجهی هست.

 


۳-دیسک های رایت شده با اشعه آبی:

.اکثر ما در حال حاضر از دیسک هائی استفاده میکنیم که با اشعه قرمز رایت شده و دارای فضای 4.7 گیگ هستند که البته در نوع های خاص این دیسک ها به صورت قابلیت رایت در هر دو طرف دیسک تا 10 گیگ اطلاعات رو در خودشون ذخیره میکنند.فن آوری جدیدی که چند سالیست ارائه شده اما هنوز در مراحل ابتدائی خود به سر میبرد فن آوری رایت با اشعه آبی روی دیسک هائی است که تا 10 برابربیشتر نسبت به اشعه قرمز اطلاعات را در خود نگهداری میکنند و این فن آوری در صنعت سینما بسیار مورد توجه واقع شده بطوریکه فایل های تصویری پشتیبانی شده توسط این فن آوری مثل HD کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مدل قبلی خود (DVD) داشته و نیز حجم بسیار بالاتری را اشغال میکنند.رایتر هائی که از این نوع فن آوری پشتیبانی میکنند بسته به نوع برند و کیفیت از 150 تا 500 هزار تومان متغییر بوده و در بعضی از لب تاپ های کنونی تعبیه شده اند و در آینده با کاهش قیمت و تولید انبوه جایگزین نسل کنونی دیسک های نوری خواهند بود.






 



    
 

ای سوس آخرین مادر برد خود را با نام P8P67 چند هفته ایست که روانه بازار نموده قیمت این مادربرد فوق سریع در بازار ایران 247 هزار تومان بوده و دارای ویژگیهای زیر است:

باکس USB3 بهمراه 2 پورت مجزا USB3(تا 10 برابر سرعت بیشتر انتقال اطلاعات)

ساپورت RAM تا 32 گیگ از نوع DDR3 باس 2200

استفاده از تکنولوژی ساتا 6GB

ساپورت 8 کاناله صدا

ساپورت 2 کارت گرافیک SLI

3 اسلات PCIE و 2 اسلات PCI و یک اسلات EXPANSION

استفاده از پردازشگر موازی TPU آن برد برای کمک به پردازنده سیستم و...

 




 

 

 


 

GREEN POWER-۱۱     
 

 


وب سایت Cnet در پی رونمایی پر سر و صدای جدیدترین محصول شرکت اپل؛ آی-پد2، به بررسی جدیدترین تبلت های موجود در بازار جهانی پرداخته است که طبق آن "آی پد" به عنوان برترین تبلت موجود در بازار شناخته شده است.به گزارش مهر، در این مقایسه بر اساس معیارهای متفاوتی از قبیل عمر باتری، سرعت نمایش وب سایت ها، حداکثر و حداقل روشنایی نمایشگر و میزان کنتراست موجود در تصاویر، برترین تبلت های موجود در بازار رتبه بندی شده است.بر اساس این رتبه بندی، آی-پد شرکت محبوب اپل بالاترین امتیازها را به خود اختصاص داده است و به دنبال آن تبلت هایی به نام Archos و سپس تبلت های دل، موتورولا، سامسونگ و در نهایت ViewPadG قرار گرفته اند.لابراتوار وب سایت Cnet برای ارزیابی این تبلت ها که تحت سیستم عامل ویندوز قرار ندارند، از 3 شیوه استفاده کرده است:عمر باتری: تست عمر باتری در این تبلت ها بر مبنای نمایش یک فیلم سینمایی بوده است به این شکل که یک فیلم در هر یک از این تبلت ها به نمایش در آمد تا زمانی که عمر باتری آن ها به پایان رسید. در این آزمایش حالت هر یک از تبلت ها روی حالت "هواپیما" و میزان درخشندگی آن 150 شمع در متر مربع تنظیم شد. برای آزمایش عمر باتری آی-پد، نسخه آی-پدی فیلم انیمیشن داستان اسباب بازی 3 به نمایش در آمد و برای تبلت های آندرویدی نسخه 720 پیکسلی از همین فیلم نمایش داده شد.سرعت نمایش وب سایت ها: تست سرعت نمایش وب سایت ها با استفاده از وب سایتی که در آن تصاویر Flash و یا دیگر عناصر فعال وجود نداشت، مورد آزمایش قرار گرفت. هر تبلت به یک شبکه واحد که هیچ ابزار دیگری به آن وصل نبود، متصل شد و آزمایش از زمان فشرده شدن کلید ورود، آغاز می شد و با ناپدید شدن نوار آبی رنگ پایین مرورگر به پایان می رسید. سرعت در این تبلت ها بر اساس ثانیه اندازه گیری شد که هر چه تعداد ثانیه ها پایین تر باشد به معنی بالاتر بودن سرعت نمایش صفحات وب سایت هاست.کنتراست و درخشندگی: حداکثر درخشندگی و میزان کنتراست هر یک از تبلت ها با استفاده از یک تحلیلگر رنگ نمایشگرها به نام Minolta CA-210 اندازه گیری شد. با استفاده از این ابزار سفیدی و سیاهی مطلق هر یک از تبلت ها مورد اندازه گیری قرار گرفت و با ترکیب حداکثر سیاه و سفید، میزان کنتراست نیز تعیین شد.بر اساس نتایج نهایی به نظر می رسد آی-پد شرکت اپل در میان دیگر تبلت ها از برتری هایی برخوردار است، عمر باتری این تبلت 12.6 ساعت، سرعت نمایش وب سایت در آن 9 ثانیه، حداکثر درخشندگی 388 شمع بر متر مربع، میزان درخشندگی اولیه 161 شمع بر متر مربع و نسبت کنتراست در آن 881:1 اعلام شده است.با این همه سریع ترین تبلت برای نمایش وب سایت های اینترنتی تبلت "زوم موتورولا" است زیرا سرعت بارگذاری و نمایش وب سایت در آن 6 ثانیه است، تبلت های DellStreak 5 و نسخه 7 این تبلت، به همراه گلکسی تب سامسونگ و تبلت Viewsonic نسبت به آی-پد از سرعت بالاتری در بارگذاری وب سایت ها برخوردارند، اما در دیگر امتیازها از آی-پد عقب ترند.همچنین پس از آی-پد بیشترین طول عمر باتری به تبلت "زوم موتورولا" اختصاص دارد که 9.3 تعیین شده است.

*************************************************************

شرکت Toshiba هم به تازگی وارد بازار پررونق انواع کامپیوترهای تبلت شده است. این شرکت در همین راستا جدیدترین تبلت خودش را با نام Folio 100 در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA برلین رونمایی و معرفی کرده است.

 

به گزارش دنیای اقتصاد این تبلت مبتنی بر سیستم عامل آندرویید نسخه 2/2 گوگل است و به گفته کارشناسان بازار رقیبی جدی برای تبلت Galaxy شرکت Samsung به حساب می‌آید. این محصول دارای نمایشگر LCD لمسی با اندازه 1/10 اینچ است که تصاویر را با وضوح 600×1024 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
این تبلت مجهز به حافظه‌ای با ظرفیت 16 گیگابایت بوده و از امکانات ارتباطی مانند بلوتوث، G3 و wi-fi هم بهره می‌برد. این محصول باتری با عمر 7 ساعت در هر بار شارژ داشته و از پورت‌های ارتباطی HDMI و USB هم بهره می‌برد.
این تبلت جدید، ابعادی برابر 14×181×281 میلیمتر داشته و وزن آن به 760 گرم می‌رسد. شرکت Toshiba اعلام کرده است که این تبلت جدید Folio را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. به این ترتیب مدل wi-fi آن ابتدا در اروپا و در ماه نوامبر با قیمت 429 یورو روانه بازار می‌شود و مدل مجهز به G3 آن هم در اولین فصل سال میلادی ٢٠١٢ و با قیمت 529 یورو به بازار عرضه می‌شود.



     

 

 

نوت بوک ها تحول بزرگی در دنیای کامپیوتر ایجاد کردند اما کامپیوترهای رومیزی همواره یک برتری محسوس نسبت به نوت بوک ها داشته اند و آن هم پشتیبانی از مانیتور با صفحه بزرگ است، همچنین بعضی از کامپیوترهای امروزی قادرند تصاویر را برروی چند مانیتور نمایش دهند. با مانیتور 14 اینچ قابل حمل توشیبا که با پورت USB کار می کند، می توانید یک مانیتور دیگر به نوت بوک خود اضافه کنید، این نمایشگر که وضوح تصویر 1,366x768 پیکسل دارد به راحتی قابل حمل است و مناسب سفر و ملاقات های اداری است. 


     

 

 HIS Radeon HD 6950 1GB

گرچه AMD هنوز بصورت رسمی عرضه این محصول را اعلام نکرده است ولی تولید کننده ها Radeon HD 6950 را با 1GB حافظه  در لیست محصولات خود اضافه کرده اند. این کارت گرافیک حدود 279 دلار قیمت خواهد داشت و پاسخی به کارت گرافیک GeForce GTX 560 Ti انودیا خواهد بود.

شرکت HIS  اولین  تولید کننده  کارت گرافیک با GPU ای ام دی Radeon HD 6950 1GB خواهد بود حافظه 1GB این کارت گرافیک از نوع GDDR5 است و فرکانس آن نیز 800MHz و 5000MHz خواهد بود این کارت گرافیک از قابلیت های Crossfire X  و Eyefinity نیز پشتیبانی می کند و دو پورت DVI، یک HDMI و دو mini-DisplayPort خواهد داشت. هنوز تاریخ دقیق عرضه این کارت گرافیک اعلام نشده است.

گیگابایت، سافایر، ایکس اف ایکس و PowerColor نیز اعلام کرده اند که تولید این کارت گرافیک را به زودی آغاز خواهند کرد. مدل کارت گرافیک گیگابایت که از این GPU استفاده خواهد کرد، GV-R695OC-1GD است که طراحی Ultra Durable گیگابایت را داشته (در این طراحی از خازن های ژاپنی با کیفیت و برد مسی استفاده می شود)  و دارای سه فن خنک کننده  WindForce 3X خواهد بود این کارت گرافیک تا فرکانس 870MHz اورکلاک خواهد شد.

هنوز حدود دو هفته تا عرضه این کارت گرافیک باقی مانده است و ممکن است AMD قیمت این کارت گرافیک را پایین تر از 280 دلار عرضه کند. در حال حاضر مدل 2GB این کارت گرافیک در بازار حدود 300 دلار قیمت دارد وبا توجه به اختلاف قیمت 20 دلاری برای حافظه 1GB خرید این کارت گرافیک منطقی به نظر نمی رسد و AMD می بایست قیمت نسخه 1GB را بیش از این کاهش دهد. به هر حال باید دو هفته منتظر ماند تا کارت گرافیک Radeon HD 6950 1GB بصورت رسمی وارد بازار شود.


۱۳-پرینتر جدید اچ پی ۴ کاره سری جت لیزر (پرینتر - اسکنر - کپی - فکس )با قیمت 199 دلار.تاریخ تولید 2011

نوت بوک جدید اچ پی  مجهز به پردازنده Intell core i5 دارای 4 گیگابایت رم با صفحه ١۶ اینچی + کارت گرافیک مجزا ١ گیگابایتی ATI + ویندوز اورجینال 7 سری Home Edition + بلوتوث - وای فای - USB2 -پخش کننده صدای دالبی و هارد دیسک با فضای 1 ترابایت با قیمت 650 دلار.تاریخ تولید 2011





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 4,747
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 907
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 165
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 115
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 109
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ