loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 185 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

۱-این پ ن پ واقعا برای خودم اتفاق افتاده:

طرف اومده بود برای سر شماری دم خونمون،بهم میگه توی خونه اینترنت استفاده می کنی؟

میگم:آره

بعد میگه:کامپیوتر هم داری؟

گفتم:پ ن پ با ماکرو فر می رم تو ایترنت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


۲-گوشیم رو روی ویبره گذاشتم، رو میز داره می لرزه میپرسه داره زنگ می خوره؟ پ ن پ، خربزه خورده فکر اینجاش رو نکرده...


۳-می خوام برم خونه چشمام قرمزه... به رفیقم می گم چشمام قرمزه؟ میگه آره می خوای همین جوری بری؟ پ ن پ، صبر می کنم تا سبزشه بعد حرکت می کنم.


۴-به استاد می گم: لطفا کمکم کنید دارم مشروط می شم! میگه نمره می خوای؟ پ ن پ، نظر شما رو درمورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!


۵-رفتم جیگر بخرم، می گم یه دست جیگر می خوام، میگه جیگر گوسفند؟ پ ن پ، مهربون جیگر خودت رو!


۶-وسط خیابون ماشین محکم زده بهم، پخش شدم رو زمین، میگه تصادف کردی؟ پ ن پ، تو محوطه جریمه خودم رو انداختم زمین از داور پنالتی بگیرم! میگه زنگ بزنم اورژانس؟ پ ن پ زنگ بزن برنامه نود فردوسی پور ببین پنالتی بود یا نه.


۷-شب کولر رو از سرما خاموش کردم داداشم میگه سردت شده که داری می لرزی؟ پ ن پ، رفتم رو ویبره، نگران نباش بگیر بخواب شارجم تموم می شه، منم می خوابم!


۸-پسره اومده خواستگاریم، می گم من الان می خوام درس بخونم. می گه یعنی چند سال دیگه می خواین ازدواج کنین؟ پ ن پ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه!


۹-رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟ پ ن پ، سه راه آذری، دربست.


۱۰.-رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری های نر و مادتون کدومان؟ میگه می خوای بخری؟ پ ن پ، مامور منکراتم اومدم ببینم قفس شون یه وقت مختلط نباشه!


۱۱-رفتم سوپرمارکت می گم یه نوشابه بزرگ بده... میگه یعنی خانواده باشه؟ پ ن پ، مجردم بود اشکالی نداره، فقط محجوب باشه، اهل دود و دم هم نباشه!


۱۲-رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم، میگه وای خفاشه! پ ن پ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا.


۱۳-تمام پام رو گچ گرفتم، دوستم اومد خونمون عیادت، می پرسه شکسته؟ پ ن پ، رفیقم اورتوپده، یه تعارف زد منم تو رودروایستی موندم.


۱۴-تو صف عابر بانک وایسادم، یارو اومده می گه تو صفی؟ پ ن پ، وایسادم اینجا که تو پولوتو گرفتی انگشتتو با زبون من خیس کنی پولت رو بشماری!


۱۵-سوار تاسکی ام. میگم آقا نگه دارید، میگه پیاده می شی؟ پ ن پ، میخوام باد لاستکارو چک کنم!


۱۶-هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم. آمپول ها رو دادم به پرستاره. میگه آمپول بزنم؟ پ ن پ، توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!


۱۷-صدای خر و پفش نمی ذاره بخوابیم. تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر و صدام اذیتت می کنه؟ پ ن پ، فقط خواستم بگم جنس صدات رو دوست دارم، می خواستم بت بگم سعی کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کن...


۱۸-بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین... تازه می پرسه خورد به دستت؟ پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی


۱۹-یارو با موتور زده بهم... خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد؟ اومده میگه سرت داره خون میاد؟ پ ن پ من خودنویسم جوهرم پس داده. 

۲۰-لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار میکنم بابام اومده تو اتاقم میگه لپ تاپت روشنه؟ میگم پـــ ن پـــ رو زمین داشت گریه میکرد گذاشتمش رو دلم آروم بگیره! بعد بش میگم: کاری داری باش مگه؟ میگه پ ن پ صدا گریه اش تا تو اتاق من میومد اومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن!!!


۲۱-بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین … تازه میپرسه خورد به دستت؟ پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی…!


۲۲-یارو با موتور زده بهم ….خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه: سرت داره خون میاد؟ پ ن پ من خودنویسم جوهرم پس داده!!


۲۳-به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان آبم بیار بهم میگه: تشنته؟ میگم:  پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی کردم!!


۲۴-دختره داره غرق میشه میگم دستتو بده به من میگه می خوای نجاتم بدی؟! پ ن پ میخوام واست لاک بزنم!


۲۵-زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن، دختره گوشی رو برداشته، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید؟ میگه واسه عکس گرفتن؟ پـــ ن پـــ واسه اینکه با خانواده خدمت برسیم!!! بعد میخنده میگه ۶ وقت داریم. بهش میگم قبل از ۶ هم کسی نوبت داره؟ میگه پ ن پ امروز رو کلا واسه شوهر آیندم خالی کردم.


۲۶-(منو داداشم دو قلوییم) در حال قدم زدن بودیم داداشم چند متر جلوتر از من راه میرفت یارو اول داداشمو دید اومد جلوتر منو دید, رنگش پرید. برگشت گفت دو قلویید گفتم: پ ن پ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند.


۲۷-رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۲۰ تا بزن. میگه ۲۰ لیتر؟ پ ن پ۲۰ تا قاشق چای خوری!!


۲۸-به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پ ن پ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد!


 ۲۹-از دل درد دارم میمیرمو جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب میخورم. بعد ۲ ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری؟؟ میگم پ ن پ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین میکنم.


۳۰-به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟ پ ن پ تو نگهشدار من نردبون و میچرخونم!


۳۱-رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟ میگم: پ ن پ، دختر همسایس اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه!!


۳۲-داداشم میخواد ببینه چند کیلوه، میگه برم رو ترازو؟! میگم: پ ن پ، کلیک راست کن رو خودت، برو تو پروپرتیز ببین چند کیلویی!!! تازه میخنده میگه: احمق جون اگه موسو رو خودم نگه دارم مینوسه چند مگم!!!


۳۳-دوستم در یخچالو باز کرده, دیده هیچی توش نیس, میپرسه: واقعا خالیه!؟ میگم 

پ ن پ هیدنشون کردیم که غریبه ها نبیننشون!!


۳۴-میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟ سرخ پوسته گفت پ ن پ ژاپنه، ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم!


۳۵-دارم رو تردمیل عینه خر میدووم یارو میگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟؟ میگمپ ن پ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم…!!


۳۶-از دستشویی اومدم بیرون، همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه، تو بودی تو دستشویی؟ میگم پ ن پ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم!


۳۷-رفتم سر یخچال به مامانم میگم موز خریدی؟ میگه پ ن پ خیاره تو زعفرون خوابوندم.


۳۸-دوستم زنگ زده خونمون بهم میگه فردا میای دانشگاه جزوه هارو بیار… مامانم میگه دوست دانشگاهیت بود؟…پ ن پ دوست زمون جنگ بود تو عملیات والفجر ۸ … نقشه ی عملیات رو میخواست ببینه!


۳۹-دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم؟
میگم پ ن پ بزار آهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!


۴۰-اومده تو اتاق، قاب عکس رو دیوار و دیده میگه: وای داداشتــــــــــــه؟؟؟ میگم: آره. میگه: عکسشـــــــــــــه؟؟؟
میگم پ ن پ خودشه، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش، چسبیده به دیوار!!!


۴۱-داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم، دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود، مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن؛ یه دفعه دوستم از خواب پرید و گفت چرا خوشحالین؟ گل شد؟
گفتم پ ن پ، خرمشهر آزاد شد!!


۴۲-سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟
میگم پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.


۴۳-دارم سبزی خورد می کنم … دستم بریده … میگم مامان چسب داری؟ میگه دستتو بریدی؟!
پ ن پ می خوام کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!


پ نه پ تصویری











 
23915
 

23911
 
 
 
 

23907
 

23906
 

23905
 
 

23904
 

 
23903
 
 

23902
 

 
23900
 
 

23898
 
 

23897
 
 

 
23896
 
 

 
23894
 
 

 
23893
 
 

 
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 4,764
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 907
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 165
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 117
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 109
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ