loading...
جوانان و نوجوانان ایرانی
وحیدغلامی بازدید : 93 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (2)
به نام او که اگر حکم کند همه محکومیم

باعرض سلام خدمت شما کاربر گرامی

من وحید غلامی نویسنده این وبلاگ هستم.

نظر یادتون نره

 

هدف من از زدن این وبلاگ بررسی موضوعات نوجوانان وجوانان است و مطالب سیاسی و اقتصادی در این وبلاگ جایی ندارند.

از همه شما می خوام وقتی به این وبلاگ سر می زنید  نظر بدید و حتما جوابها رو هم بخونید.

بررسی مشکلات پیش پا افتاده بچه های امروز است و بعضا شوخی کردن البته در حد مجاز خودش.

سر تیتر مطالب این صفحه بحثهای مدرسه،ورزشی،خاطرات سر راه مدرسه تا خونه،تازه های تکنولوژی و مطالب و داستانهای جذاب و زیبا،نظر دهی درباره سریالها وفیلمها و کنکوریهای عزیز که خودمم کنکوری هستم.

در ضمن من سعی می کنم مطالبی رو که از سایت های دیگه جمع می کنم منابع اونا رو بنویسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از تیمهای ایرانی به دور بعد جام باشگاههای آسیا صعود خواهند کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 4,749
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    ابزار چت روم

    چت روم


    قبل و بعد آرایش بازدید : 907
    تصاویر و مطالب مربوط به فیلم ها وسریالها و بازیگران ایران و جهان بازدید : 417
    داستانهای عاشقانه و غمناک بازدید : 223
    PA NA PA بازدید : 185
    سخت افزارهای کامپیوتری بازدید : 165
    ترفندهای کامپیوتری بازدید : 125
    فوتبالیها بازدید : 115
    کنکوریها بازدید : 115
    گوشیهای موبایل بازدید : 109
    بازدید : 103

    ..::Avrin-Online::..

    قالب وبلاگ

    فروشگاه ایرانیان مارکت

    کد آهنگ